Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Μέτρο 3.4 "Ανάπτυξη νέων αγορών & εκστρατείες προώθησης""

Από GAIApedia
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
 
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
Στόχος του [{{#show: Ιστοσελίδα Gaia university/Μέτρο 3.4| ?has link}} μέτρου 3.4] είναι η αύξηση της ποιότητας και της αξίας των προϊόντων καθώς και η επέκταση των αγορών προίόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, συγκεκριμένα το μέτρο περιλαμβάνει α) τη διεξαγωγή εθνικών και διακρατικών εκστρατειών προώθησης β) την εφαρμογή πολιτικής ποιότητας για τα προϊόντα αλιείας και υδατοκαλλιέργειας γ) την πιστοπιοίηση της ποιότητας και των προϊόντων που αλιεύονται ή εκτρέφονται με μεθόδους φιλικές προς το περιβάλλον δ) την διεξαγωγή ερευνών αγοράς και τις εκστρατείες για την βελτίωση της εικόνας των προϊόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, ε) την προώθηση προϊόντων που αναγνωρίζονται στο πλαίσιο του Καν. (ΕΚ) 510/2006.
+
Στόχος του [{{#show: Ιστοσελίδα Επιχειρησιακό πρόγραμμα αλιείας/Μέτρο 3.4| ?has link}} μέτρου 3.4] είναι η αύξηση της ποιότητας και της αξίας των προϊόντων καθώς και η επέκταση των αγορών προίόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, συγκεκριμένα το μέτρο περιλαμβάνει α) τη διεξαγωγή εθνικών και διακρατικών εκστρατειών προώθησης β) την εφαρμογή πολιτικής ποιότητας για τα προϊόντα αλιείας και υδατοκαλλιέργειας γ) την πιστοπιοίηση της ποιότητας και των προϊόντων που αλιεύονται ή εκτρέφονται με μεθόδους φιλικές προς το περιβάλλον δ) την διεξαγωγή ερευνών αγοράς και τις εκστρατείες για την βελτίωση της εικόνας των προϊόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, ε) την προώθηση προϊόντων που αναγνωρίζονται στο πλαίσιο του Καν. (ΕΚ) 510/2006.
  
 
[[has link GU::Gaia university| ]]
 
[[has link GU::Gaia university| ]]

Αναθεώρηση της 08:41, 5 Ιουνίου 2014

Στόχος του μέτρου 3.4 είναι η αύξηση της ποιότητας και της αξίας των προϊόντων καθώς και η επέκταση των αγορών προίόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, συγκεκριμένα το μέτρο περιλαμβάνει α) τη διεξαγωγή εθνικών και διακρατικών εκστρατειών προώθησης β) την εφαρμογή πολιτικής ποιότητας για τα προϊόντα αλιείας και υδατοκαλλιέργειας γ) την πιστοπιοίηση της ποιότητας και των προϊόντων που αλιεύονται ή εκτρέφονται με μεθόδους φιλικές προς το περιβάλλον δ) την διεξαγωγή ερευνών αγοράς και τις εκστρατείες για την βελτίωση της εικόνας των προϊόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, ε) την προώθηση προϊόντων που αναγνωρίζονται στο πλαίσιο του Καν. (ΕΚ) 510/2006.