Μέτρο 3.4 "Ανάπτυξη νέων αγορών & εκστρατείες προώθησης"

Από GAIApedia
Αναθεώρηση της 17:05, 11 Μαρτίου 2013 υπό τον A papageorgiou (Συζήτηση)

(διαφορά) ←Παλαιότερη αναθεώρηση | Τελευταία αναθεώρηση (διαφορά) | Νεώτερη αναθεώρηση → (διαφορά)
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Στόχος του μέτρου 3.4 είναι η αύξηση της ποιότητας και της αξίας των προϊόντων καθώς και η επέκταση των αγορών προίόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, συγκεκριμένα το μέτρο περιλαμβάνει α) τη διεξαγωγή εθνικών και διακρατικών εκστρατειών προώθησης β) την εφαρμογή πολιτικής ποιότητας για τα προϊόντα αλιείας και υδατοκαλλιέργειας γ) την πιστοπιοίηση της ποιότητας και των προϊόντων που αλιεύονται ή εκτρέφονται με μεθόδους φιλικές προς το περιβάλλον δ) την διεξαγωγή ερευνών αγοράς και τις εκστρατείες για την βελτίωση της εικόνας των προϊόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, ε) την προώθηση προϊόντων που αναγνωρίζονται στο πλαίσιο του Καν. (ΕΚ) 510/2006.